رتبه: Advanced Member
گروه ها: Registered
ارسالها: 54 مکان: تهران
|
یک برند خوب برای شکلات، دارای نام و یا نشان مناسب می باشد که این نام می بایست از چند جهت مورد بررسی قرار گیرد: 1- اولین مورد، ابتکاری بودن آن است. یعنی برند باید طوری طراحی شود که کاملا جدید بوده و تکراری نباشد تا بتوان از محصول عرضه شده در بازار حمایت کرد. در واقع، آثار خوب تجاری، از یک برند ابتکاری به وجود می آید. 2- نام برند نباید از نظر جنس یا مبدا علامت، مشتری را به اشتباه اندازد. مثلاَ برای پارچه از جنس پنبه نمی توان علامتی به عنوان "سفید پشم" انتخاب نمود، چون امکان دارد که مشتری تصور کند که این پارچه از جنس پشم است. بدیهی است در صورتی که علامت، قبلاَ به اسم دیگری ثبت شده و یا شباهت آن با علامت دیگری که ثبت شده است، به اندازه ای باشد که مصرف کنندگان عادی را به اشتباه اندازد، قابلیت ثبت ندارد. 3- باید برندی را انتخاب نمود که تا حد ممکن، تلفظ آسانی داشته باشد که بتوان آن را راحت بیان کرد. لازم به توضیح است، نام های عام محصولات یا اسامی جغرافیایی که خریدار را نسبت به مبدا و کیفیت محصولات گمراه کند، علامت مشخصه تجاری محسوب نمی شود. ویرایش بوسیله کاربر 1397/06/20 09:15:28 ق.ظ
| دلیل ویرایش: مشخص نشده است |
|
|
|
|
|
|
|
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست |
|
جهش به تالار
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.
این صفحه در مدت زمان 0.368 ثانیه ایجاد شد.